🌟 A Google platformon található ügyfélvélemények felbecsülhetetlen információforrást jelentenek cégünk számára. 📊

Centrum Światła Handel i Projektowanie Kft.
lampak24.hu

4,8

Miért biztonságos a szállítás?

A termék sajátosságaira való tekintettel a megrendelések csak és kizárólag a UPS, GLS és DPD futárszolgálatok közbenjárásával kerülnek lebonyolításra. Nagyon nagy hangsúlyt fektetünk az általunk kiküldött termékek megfelelő csomagolására. Mindegyik üvegalkatrész külön buborékfóliával van levédve. A lámpa elemeit úgy helyezzük be a dobozba, hogy ne érjenek egymáshoz. Az üres teret kitöltővel töltjük fel.

A piacon nem megszokott módon mi biztonságos szállítást vagy pénzvisszafizetést garantálunk. Tudjuk, hogy nem mindig van lehetőséged ellenőrizni a csomagot a futár jelenlétében, ezért az esetleges mechanikus sérülések bejelentésére 3 napod van a csomag átvételétől számítva. Ha bármelyik alaktrész sérült, regisztráld a reklamációt itt, mi pedig újraküldjük a hibátlan alaktrészt vagy kicseréljük a terméket egy újra.

Megrendelés státuszának ellenőrzése

A megrendelés státusza a fiókba való bejelentkezést követően ellenőrizhető. Mit jelentenek az egyes státuszok?

  • Várakozó - ez a státusz azt jelzi, hogy még nem könyveltük el a fizetést.
  • Feldolgozás alatt - a megrendelés ki lett fizetve és a termék lapján meghatározott feltételeknek megfelelően kerül teljesítésre
  • Lezárva - a megrendelés be lett csomagolva és el lett küldve az ügyfélhez

Az az ügyfél, aki Vendégként adta le megrendelését (fiók létrehozása nélkül) itt ellenőrizheti megrendelésének státuszát.
Ajánljuk figyelmébe a Megrendelés teljesítési ideje részt. Ajánljuk figyelmébe a Megrendelés teljesítési ideje részt.

Megrendelés teljesítési ideje

A megrendelés teljesítési idejét számos különböző tényező befolyásolja, legfőképpen az, hogy mennyire gyorsan biztosítja a terméket a beszállítónk, valamint, hogy a futárszolgálat milyen gyorsan kézbesíti azt.

A legnépszerűbb termékeket raktáron tároljuk, azonban még nagy raktárkészlet esetén sem kerülhető el az esetleges hiány, melyet az adott megrendelés teljesítése érdekében leadott megrendeléssel pótolunk.

Mindent megteszünk a szállítási idő lerövidítése érdekében, azonban azt több tényező is befolyásolja. Cégünk, csakúgy, mint beszállítóink nem dolgozik szombaton, vasárnap és ünnepekkor. A terméklapokon feltüntetett határidők munkanapokban kerülnek megadásra - hétfőtől péntekig, ünnepnapok kivételével. Ez azt jelenti, hogy ha a megrendelés pénteken 12:00 órakor kerül leadásra, azt a következő munkanapon, azaz hétfőn kezdjük el feldolgozni.

Alább található a terméklapokon feltüntetett teljesítési határidők magyarázata:

Szállítás 24 órán belül

Munkaórákban kerül megadásra és nem érvényes szombaton, vasárnap és munkanapokon. A megrendelés rendezésének pillanatától (a befizetés pillanatától vagy utánvét esetén a megrendelés leadásának pillanatától) kerül számolásra. A megrendelés 24 órán belül kerül kiküldésre. Küldés 1-3 munkanapon belül. Munkanapokban kerül megadásra, azaz nem érvényes szombaton, vasárnap és munkanapokon. Ez azt jelenti, hogy a termék raktáron van és 2-3 munkanapon belül kiküldjük. Ehhez az időhöz kell hozzászámolni a futár általi kézbesítés időtartalmát. Ez általában 24-48 órát vesz igénybe.

Szállítás 24 órán belül

Munkaórákban kerül megadásra és nem érvényes szombaton, vasárnap és munkanapokon. A megrendelés rendezésének pillanatától (a befizetés pillanatától vagy utánvét esetén a megrendelés leadásának pillanatától) kerül számolásra. A megrendelés 24 órán belül kerül kiküldésre. Küldés 1-3 munkanapon belül. Munkanapokban kerül megadásra, azaz nem érvényes szombaton, vasárnap és munkanapokon. Ez azt jelenti, hogy a termék raktáron van és 2-3 munkanapon belül kiküldjük. Ehhez az időhöz kell hozzászámolni a futár általi kézbesítés időtartalmát. Ez általában 24-48 órát vesz igénybe.

Küldés 3-5 munkanapon belül

Munkanapokban kerül megadásra, azaz nem érvényes szombaton, vasárnap és munkanapokon. A termék nagy valószínűséggel raktáron van, vagy ahhoz közel. Cégünknek ennyi időre van szüksége a termék beszerzéséhez, becsomagolásához és kiküldéséhez. Ehhez az időhöz kell hozzászámolni a futár általi kézbesítés időtartalmát. Ez általában 24-48 órát vesz igénybe.

Küldés 3-10 munkanapon belül

Munkanapokban kerül megadásra, azaz nem érvényes szombaton, vasárnap és munkanapokon. Ez azt jelenti, hogy a termék valószínűleg nincs raktáron, de annak közelében van. Cégünknek ennyi időre van szüksége ahhoz, hogy beszerezze, becsomagolja és kiküldje a terméket. Ettől a gyártótól hetente 2-3 alkalommal érkezik szállítmány. Az ilyen jellegű termékek általában néhány napon belül megérkeznek hozzánk, azonban előfordulhat, hogy a beszállítónak még le kell azt gyártania - ebben az esetben a gyártáshoz, beszerzéshez és kiküldéshez szükséges idő elérheti a 10 munkanapot. Ehhez az időhöz kell hozzászámolni a futár általi kézbesítés időtartalmát. Ez általában 24-48 órát vesz igénybe.

Küldés 5-12 munkanapon belül

Munkanapokban kerül megadásra, azaz nem érvényes szombaton, vasárnap és munkanapokon. A termék biztosan nincs raktáron, sem a közelében és a gyártónak ennyi időre van szüksége ahhoz, hogy legyártsa és elküldje hozzánk a terméket. Cégünk ezt követően csomagolja be és küldi azt ki az ügyfélhez. Ehhez az időhöz kell hozzászámolni a futár általi kézbesítés időtartalmát. Ez általában 24-48 órát vesz igénybe.

Küldés 3-7 munkanapon belül

Munkanapokban kerül megadásra, azaz nem érvényes szombaton, vasárnap és munkanapokon. A termék biztosan nincs raktáron, sem a közelében és a gyártónak ennyi időre van szüksége ahhoz, hogy legyártsa és elküldje hozzánk a terméket. Cégünk ezt követően csomagolja be és küldi azt ki az ügyfélhez. Ehhez az időhöz kell hozzászámolni a futár általi kézbesítés időtartalmát. Ez általában 24-48 órát vesz igénybe. 

Küldés 5-15 munkanapon belül

Munkanapokban kerül megadásra, azaz nem érvényes szombaton, vasárnap és munkanapokon. A termék biztosan nincs sem a mi raktárunkban, sem a gyártó raktárában. A termék az ügyfél megrendelésére kerül legyártásra és a gyártónak ennyi időre van szükséges a legyártáshoz. Cégünk ezt követően szerzi be, csomagolja be és küldi ki a terméket. Ehhez az időhöz kell hozzászámolni a futár általi kézbesítés időtartalmát. Ez általában 24-48 órát vesz igénybe.

Küldés 2-6 héten belül

A termék biztosan nincs a mi raktárunkban és cégünknek ennyi időre van szüksége a termék beszerzéséhez és kiküldéséhez. Az ezzel a teljesítési idővel rendelkező termékek általában Lengyelország területén kívül lévő raktárakból kerülnek beszerzésre. A termék általában a gyártótól való megérkezése napján, vagy másnap kerül kiküldésre. Ehhez az időhöz kell hozzászámolni a futár általi kézbesítés időtartalmát. Ez általában 24-48 órát vesz igénybe.

Szállítási költségek

UPS vagy DPD futár Rendeljen akár 99 000 Ft-ig Rendeljen meg több mint 99 000 Ft-ot
Átutalás / Hitelkártya / Paypal 2700 Ft 0 Ft

A megvásárolt termékek számától függetlennül a szállításért csak egyszer fizet. A kosár megnyitása és az irányítószám megadása után megtekintheti a szállítási költséget.

Cégünk termékeket küld az EU összes országába. Ha ki akarja számítani a szállítási költségeket nem Magyarországra, töltse ki a szállítási űrlapot, és üzletünk automatikusan kiszámolja a megrendelés szállítási költségét.

Fizetési módok

Boltunk az alábbi fizetési módokat támogatja:

  • Gyors PayPal fizetés - a megrendelés leadását követően átirányítjuk a PayPal fizetési szolgáltató biztonságos oldalára, melyen azonnal kifizetheti megrendelését.
  • Gyors hitelkártya-fizetés - a megrendelés leadását követően átirányítjuk a PayU fizetési szolgáltató biztonságos oldalára, melyen közvetlen átutalással vagy hitelkártyával rendezheti megrendelését. 

Visszaküldés, csere és reklamáció

Visszaküldés és csere

A cégünknél megvásárolt terméket a csomag kézbesítésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldheti vagy kicserélheti. Ha szeretné a megvásárolt terméket visszaküldeni vagy kicserélni, kérjük, itt regisztrálja visszaküldési kérelmét. Miután alkalmazottunk jóváhagyja a visszaküldést, elküldjük a szükséges dokumentumokat, melyeket a csomaghoz kell mellékelni. A csomagot DPD vagy UPS futár veszi át. A kézbesítés előestéjén a futárnak fel kell vennie a kapcsolatot.

Az összeget 7 munkanapon belül térítjük vissza arra a számlára, amelyről a fizetés megtörtént. 

A visszaküldött vagy kicserélt termék nem viselheti használat jeleit és alkalmasnak kell lennie az ismételt értékesítésre. Kérjük, helyezze a visszaküldési formanyomtatványt a csomagba és a terméket az eredeti csomagolásban küldje vissza.

Reklamáció

Az általunk kínált termékek gyártói garanciával vannak ellátva. Ha szeretne reklamációt benyújtani, itt teheti meg. Nem reklamálható olyan termék, mely a nem rendeltetésszerű használatból vagy beszerelésből eredő mechanikus sérüléssel rendelkezik, hajlított üveg esetén nem reklamálhatók a levegőbuborékok, melyek az üveg gyártási folyamata során jönnek létre, valamint a fa lámpák színárnyalatainak eltérése, mely a fa korával áll szoros összefüggésben.

Az ügyfelek visszajelzései

Cégünk nemzetközi tevékenységi köre lehetővé teszi a legigényesebb ügyfelek kiszolgálásához szükséges ismeretek és tapasztalatok megszerzését. Ezt a tudást sikeresen kamatoztatjuk a helyi piacon. Nézze meg, mit mondanak rólunk ügyfeleink a független értékesítési weboldalakon.

Árgarancia

Az üzletünkben történő vásárlásokra árgarancia vonatkozik. Ha bármelyik magyarországi üzletben (online vagy helyhez kötött) olcsóbban találja ugyanazt a terméket, a különbözetet visszatérítjük. Nincs más dolgod, mint küldeni egy fotót a címkéről vagy a termék linkjét az online áruházban.