🌟 A Google platformon található ügyfélvélemények felbecsülhetetlen információforrást jelentenek cégünk számára. 📊

Centrum Światła Handel i Projektowanie Kft.
lampak24.hu

4,8
FAQ

Kiszállítás és szállítás

  1. Mennyi a szállítási költség a terjedelmes termékek esetében?
  2. Milyen szállítási lehetőségek állnak rendelkezésre?
  3. Mennyi a szállítási költség?
  4. Biztonságos a szállítás?
  5. A szállítmányok biztosítva vannak?
  6. Külföldre is szállítanak?
  7. Mennyi ideig tart a szállítás?
  8. Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?
  9. Mi a teendő késedelmes szállítás esetén?
  10. Megváltoztathatom a szállítási címemet a rendelés leadása után?

Rendelés

  1. Hogyan adhatok le rendelést a webshopban?
  2. Szükségem van fiókra a rendelés leadásához?
  3. Szerkeszthetem a megrendelést a megrendelés leadása után?
  4. Hogyan tudom lemondani a megrendelésemet?
  5. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
  6. Elfogadja a hitelkártyás fizetést?
  7. Kínál részletfizetést?
  8. Milyen adatokat kell megadnom a megrendelés leadásakor?
  9. Kapok-e visszaigazolást a megrendelésemről, miután azt feladtam?
  10. Mik a rendelési státuszok és mit jelentenek?

Fiók kezelése

  1. Hogyan hozhatok létre fiókot a boltban?
  2. Hogyan változtathatom meg a személyes adataimat a fiókomban?
  3. Hogyan állíthatom vissza a fiókom jelszavát?
  4. Törölhetem a fiókomat?
  5. Milyen előnyei vannak a bolti fióknak?
  6. Biztonságban vannak a személyes adataim?

Promóciók és kedvezmények

  1. Kínáltok valamilyen akciókat vagy kedvezményeket?
  2. Hogyan kaphatok tájékoztatást az aktuális promóciókról?
  3. Milyen feltételek vonatkoznak a kedvezménykódok használatára?
  4. Kínál hűségprogramot a törzsvásárlóknak?

Termékek és választék

  1. Milyen típusú világítást kínálnak?
  2. Van-e a termékekre garancia?
  3. Melyek a rendelkezésre álló termékek műszaki jellemzői?
  4. Össze tudja hasonlítani a termékeket egymással, hogy kiválaszthassa az Önnek legmegfelelőbbet?
  5. Adnak vásárlói visszajelzést a termékekről?

Ügyfélszolgálat

  1. Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
  2. Milyen munkaidőben működik az ügyfélszolgálat?
  3. Van technikai támogatás a termék telepítéséhez?
  4. Milyen panaszeljárások vannak, és hogyan jelenthetem be azokat?
  5. Kaphat tanácsot a megfelelő világítás kiválasztásához egy adott helyiségben?
  6. Hol találok véleményeket a cégéről?

Céginformációk

  1. Rólunk
  2. Mióta létezik az Ön cége?
  3. Hol található a központja?
  4. Támogatást nyújtanak világítási projektekhez?
  5. Vannak minőségi tanúsítványai vagy díjai?

Biztonság és adatvédelem

  1. Milyen biztonsági intézkedéseket alkalmaz az online áruházában a vásárlói adatok védelme érdekében?
  2. Milyen adatokat gyűjtünk, amikor megrendelést adok le?
  3. Védik-e az ügyfelek személyes adatait, és nem osztják-e meg azokat harmadik felekkel?

Elérhetőség

  1. Mindig minden termék elérhető, vagy előfordulhat, hogy néha elfogynak?
  2. Az átmenetileg kifogyott termékekre is kínálnak foglalást?
  3. Mennyi a termék rendelkezésre állásának átlagos ideje?